URMĂREȘTE-NE PE: facebook twitter google+ youtube
ȘTIRI DE ULTIMĂ ORĂ

Top 10 trenduri în lumea jocurilor de noroc

publicat la 26/06/2014
Cazino William Hill

În articolul de față, noi ne propunem să facem o totalizare pentru jocurile de noroc la nivel mondial și să evidențiem câteva din trendurile schimbătoare care afectează lumea jocurilor în anul 2014.

Femeile joacă din ce în ce mai mult, deopotrivă cu persoanele de vârstă înaintată

Acest număr este unul relativ mic, dar femeile reprezintă 47% din numărul total de jucători din SUA, în comparație cu 42% de femei din 2012. Actualmente, se accentuează o nouă tendință: în rândurile jucătorilor apare o varietate din ce în mai mare. De exemplu, pe lângă femei, jucătorii care au deja o anumită vârstă și, respectiv, experiență, sunt mai fanatici în jocurile de noroc (20% din jucători au peste vârsta de 50 de ani). Un trend cât se poate de interesant și actual este crearea comunităților de jocuri demodate, dar care au fost odată în vogă.

Familiile întregi de jucători și rețelele de prieteni reprezintă o normă

Să dăm uitării stereotipurilor din trecut care vizau singurătatea celor care jucau aceste jocuri! Prestigiul acestor jocuri a crescut până în rândurile copiilor. Astfel, faptul de a vedea familii întregi de jucători nu mai reprezintă o surpriză: mai mult de o treime din părinți joacă poker cu copiii lor în mod regulat (cel puțin o dată pe săptămână), iar mai mult de jumătate din părinți practică jocurile de noroc cu copiii lor cel puțin o dată într-o lună. Statistic vorbind, 16% dintre copii joacă cu părinții lor, 40% joacă cu prietenii, 17% dintre maturi joacă cu consoarta proprie, iar 34% joacă cu alți membri ai familiei.

Totuși, 89% din părinți sunt mult mai implicați în jocul și achizițiile copiilor. Asociația Software de Divertisment (Entertainment Software Association) notează: ‘Numai într-o singură generație, jocurile video s-au transformat din diversiunea unora într-o diviziune semnificativă a mass-mediei, ajutând oamenii să trăiască, să învețe, să studieze, și, desigur, să joace’.

Venitul câștigat în urma jocurilor de noroc (și a conținutului destinat jocurilor) întrece venitul industriei filmului>

Deja de câțiva ani buni, vânzările ce țin de jocurile de poker și cele din cazinouri în general (24 miliarde de dolari) au depășit veniturile câștigate din urma producției/industriei de film (10 miliarde pe an). Acum, jocurile reprezintă un concurent serios întregii industrii de film/televiziune.

Jocurile se bucură de succes și prin intermediul telefoanelor mobile

Actualmente, în SUA fiecare cetățean american posedă, cel puțin, un telefon mobil. Parțial, aceasta se datorează faptului că telefoanele mobile actuale sunt mult mai performante decât computerele care erau folosite în anii ’80 sau chiar ’90. Un total de 48 de milioane de oameni joacă poker direct de pe smartphone-uri sau tablete.

Cazinourile, telefoanele mobile și jocurile sociale sunt la fel de populare ca calculatoarele personale și jocurile console

46% din tinerii din ziua de azi joacă jocuri direct pe telefoanele mobile, iar 71% folosesc chiar dispozitive special configurate. Cu așa tempo-uri, este foarte rezonabil să anticipăm că creșterea de viitor a jocurilor pe telefoanele mobile va include și aspectul multi-player.

Modelele gratis au redefinit piața actuală

Multe jocuri sunt gratuite și oferă versiuni de încercare, constituind un progres enorm de la jocurile care erau disponibile doar la cumpărare sau printr-o eventuală înregistrare. De aici, o întreagă varietate de jocuri sunt disponibile, făcând fezabilă posibilitatea jucătorilor actuali de a încerca din ce în ce mai multe jocuri în comparație cu situația când trebuiau să rămână la o versiune sau două.

Violența jocurilor video este o problemă mai mare pentru media decât pentru jucătorii sau familiile acestora

Lipsa informațiilor cu privire la legătura dintre jocuri și violență prezintă un impact deosebit asupra percepției populației. Marea majoritate (91%) dintre jocurile existente sunt orientate către copii sau tineri, dar există și multe alte opțiuni de jocuri disponibile pentru adulți.

Varietatea este condimentul perfect pentru viață

Big Fish a lansat pe piață 250 de jocuri noi în 2013 și continuă să-și mărească oferta cu noi propuneri, completându-și lista cu: Rebuild the European Union, FarmUp, The Agency of Anomolies: Mind Invasion, și WhoAmI. Cu mai bine de 14 genuri diferite și accesibile, Big Fish se află în top la capitolul extinderea ofertelor către un public nou.

Asia este în continuare nucleul jocurilor de noroc

China a cunoscut o creștere de 34% la câștigurile de pe urma jocurilor în 2012, marea majoritate venind din jocurile online – 94%. Un amănunt interesant este că peisajul general este dominat de jocurile sociale care includ ambele: cooperarea și furtul itemilor (sau a resurselor) de la prieteni. În Japonia mai predomină încă jocurile arcade, cum ar fi de exemplu, Pachinko, iar telefonul mobil este foarte popular datorită deplasărilor deosebit de lungi cu trenul.

Unicul lucru care rămâne a fi garantat este și mai multă schimbare

În lumea noastră de 7 miliarde de oameni, aproape 2,5 miliarde folosesc Internetul. În ciuda acestui fapt, există mai mult de 6,5 miliarde înregistrări de pe telefonul mobil. Asia de Sud, America Centrală, Orientul Mijlociu și Africa sunt regiunile care reprezintă cel mai puțin zonele cu acces online. Însă nu trebuie să ne acomodăm prea mult cu această situație, pentru că, așa cum ne-am și obișnuit deja, lucrurile se schimbă într-un tempo deosebit de accelerat.

Informații și curiozități

SUA:

  • 58% din americani joacă jocurile video;
  • Vârsta medie a jucătorilor este de 30 de ani;
  • 62% dintre toți jucătorii sunt adulți;
  • 68% dintre jucători au 18 ani sau mai mult;
  • 45% sunt femei (în comparație cu 42% în 2012) și, de regulă, au peste 18 ani;
  • În medie, 3 jucători per gospodărie;
  • 51% dintre proprietarii gospodăriilor dețin, cel puțin, o consolă;
  • Vârsta medie de cumpărare: 35;
  • 77% dintre jucători joacă, cel puțin, o oră pe săptămână;
  • 36% joacă jocurile pe smartphone-uri;
  • Părinții sunt implicați în cumpărăturile copiilor lor 89% din timp;
  • 79% din părinți impun o restricție de timp pentru jocurile video, în comparație cu 78% care limitează uzul Internetului, iar 72% – vizionarea televizorului.

Marea Britanie:

  • Vârsta medie a unui jucător din Marea Britanie este de 35 de ani;
  • Majoritatea sunt bărbați;
  • În medie, jocurilor le sunt dedicate trei ore în zi;
  • Marea Britanie se situează în urma Statelor Unite doar la cumpărarea jocurilor pentru iPad.
    • Alte țări:

      • Industria jocurilor video din întreaga lume a crescut cu 9% în 2013, iar acum atinge 76 miliarde de dolari, cu prognoza că în 2016 suma se va ridica la 86 miliarde de dolari;
      • Piața europeană de jocuri video operează cu suma de 20 miliarde de dolari;
      • Japonia și China conduc clasamentul când vine vorba despre jocurile pentru iPhone/iPad. De asemenea, Rusia este un utilizator important, situându-se pe locul #6 în clasamentul mondial;
      • Industria jocurilor în India a crescut cu 16% în 2012, suma, la acel moment, fiind de 227 milioane de dolari;
      • 91% dintre toți locuitorii planetei dețin un telefon mobil;
      • 56% din populația lumii posed un smartphone;
      • 50% dintre utilizatorii telefoanelor mobile folosesc telefonul în calitate de sursă primară de Internet;
      • 80% din tot timpul petrecut în telefon este dedicat jocurilor sau diverselor aplicații.
        Alte curiozități:
      • În 2012, consumatorii au cheltuit 20,77 miliarde dolari pe jocurile video, hardware sau accesorii. În 2014, suma se preconizează a fi de 24 miliarde dolari;
      • 40% din vânzări au inclus conținut digital, înregistrări/înscrieri, aplicații și jocuri pe telefon;
      • În mai bine de 34 țări, 120.000 de oameni lucrează în industria jocurilor video;
      • 43% dintre deținătorii de tablete petrec mai mult timp cu ele decât cu televizorul, computerul, iar 84% dintre ei își petrec majoritatea timpului jucând jocuri.

      Descoperă Cazinoul Bet365

VEI MAI GĂSI INTERESANT ȘI:

COMENTARII

Nu sunt comentarii. Fii tu primul!

EXPRIMĂ-TE

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.