URMĂREȘTE-NE PE: facebook twitter google+ youtube
ȘTIRI DE ULTIMĂ ORĂ

Publicitatea TV a jocurilor online: motiv de discuție pentru autorități

publicat la 05/08/2014
RGA
Asociația ”Remote Gambling Association” (RGA) a anunțat că industria jocurilor de noroc online din Marea Britanie trebuie să ia în calcul alertele venite din partea politicienilor și a publicului despre proliferarea publicității jocurilor de noroc, efectul acesteia asupra populației și faptul că guvernul deja a pus în discuție cum ar fi mai bine de rezolvat problema în cauză.

Comentariile RGA au venit după ce au fost apărate punctele de vedere ale mass-mediei despre terminalele de pariuri și cotele fixe din acest an, dar și despre articolele din presa britanică care vizau publicitatea TV a site-urilor de pariuri în timpul evenimentelor sportive.

Clive Hawkswood, directorul executiv al asociației RGA, a replicat companiei iGaming Business că: ”deși noi nu putem pune la îndoială cât de bine sunt fondate obiectivele sale, există totuși un minim de îndoială politică și publică referitor aparentei proliferări a pariurilor (și a publicității)”.

Existând critici care fac paralele între publicitatea jocurilor de noroc și cea a alcoolului, eventual a tutunului, Hawkswood a replicat: ”Este foarte evident că această comparație nu este una necesară, dar indiferent de ceea ce noi putem să simțim, adevărul este că mulți politicieni și reprezentanți ai publicului gândesc chiar în așa mod despre pariuri.

El a continuat: “Ar fi chiar destul de periculos pentru noi să nu luăm în considerare acest aspect. Lecția pe care noi trebuie s-o învățăm în urma acestei situații este că trebuie să conștientizăm nu doar realitatea înconjurătoare, dar în mod obligatoriu trebuie să luăm în calcul ipotezele care se fac pe marginea ei”.

Hawkswood a mai adăugat că RGA discută posibilele îmbunătățiri care pot fi întreprinse în colaborare cu guvernul, ca ”parte a unui plan care include atât pariurile, cât și regulamentele referitor publicității” și că „ar fi greșit să întreprinzi în mod automat anumite schimbări” doar de dragul de a le face.

El a mai replicat: ”enorma industrie a pariurilor trebuie să găsească modalități să demonstreze în mod proactiv că există o anumită responsabilitate față de clienții săi. Dacă nu reușește să facă asta, va fi o țintă ușoară”. Guvernul are intenția să facă publică situația referitor măsurilor luate în privința publicității chiar înainte de Crăciun.

Alătură-te la Unibet

VEI MAI GĂSI INTERESANT ȘI:

COMENTARII

Nu sunt comentarii. Fii tu primul!

EXPRIMĂ-TE

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.