URMĂREȘTE-NE PE: facebook twitter google+ youtube
ȘTIRI DE ULTIMĂ ORĂ

Full Tilt lansează un nou spot publicitar

publicat la 28/10/2014

Cu două fișiere video noi – ”The Bluff” și ”The Call”, Full Tilt Poker a dus la bun sfârșit procesul care a fost lansat cu decizia de a nu reînnoi contractele de sponsorizare ale lui Gus Hansen și Viktor Blom, și care a salutat noua strategie promoțională absolut inovatoare.

Așa cum s-a anunțat la începutul săptămânii trecute, noua campanie a fost realizată având drept scop concret de ”a celebra entuziasmul, distracția și bucuria intrinsecă de a juca poker, blackjack, la ruletă și sloturi”.

Un reprezentant din cadrul camerei de poker a oferit următoarele explicații: ”Unele din cele mai interesante istorii sunt create și spuse la Full Tilt. A fi în stare să distribui aceste istorii, dar și bucuria lăuntrică de a participa la jocuri precum poker, cazinou și sloturi, reprezintă cheia spre noul brand Full Tilt.

După cum reiese și din spot, noua strategie a companiei Full Tilt Poker se focusează acum mai mult pe însuși noțiunea de joc, decât pe imaginea jucătorilor faimoși de talie internațională, precum foștii ”Professionals”.

Explicația oferită a continuat cu: ”Produsul, brandul și marketingul din cadrul companiei Full Tilt se vor focusa foarte mult pe faptul de a distribui experiența jucătorilor”.

”Pentru a stimula pofta, o serie inovativă de spoturi publicitare va prezenta drama de a juca la Full Tilt din perspectiva jucătorului. Totuși, întotdeauna există și o altă parte a istoriei care face ca fiecare anunț să fie unul obligatoriu de văzut. Relevând o confruntare tipică la masă, spoturile publicitare arată două perspective ale aceleiași mâini, oferind un tip specific de istorisire care dezvinovățește fiecare zi petrecută la Full Tilt”.

Disponibile pe Youtube, cele două clipuri vor fi promovate în curând în UK, după cum campania digitală creată de agenția Simply Zesty pentru camera de poker ”va susține spoturile televizate și cinematografice, crescând nivelul de conștientizare în rândul comunității online, iar publicitatea va apărea în formă imprimată drept abonament cotidian”.

Directorul general de la Full Tilt Poker, Dominic Mansour, a replicat: ”Această publicitate de ultimă oră prezintă situația exactă despre ce sunt jocurile noastre – luptele psihologice, bluffing-ul, distracția, dar și drama care are loc în fiecare zi la Full Tilt. Noul brand a necesitat mult timp și energie, iar noi suntem încântați să împărtășim prima din istoriile noastre cu jucătorii din Marea Britanie”.


VEI MAI GĂSI INTERESANT ȘI:

COMENTARII

Nu sunt comentarii. Fii tu primul!

EXPRIMĂ-TE

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.