URMĂREȘTE-NE PE: facebook twitter google+ youtube
ȘTIRI DE ULTIMĂ ORĂ

Ce este eCOGRA?

ecogra-logo
eCOGRA, o organizaţie non-profit, reprezintă autoritatea standard independentă a industriei de jocuri gambling online, ocupându-se în mod special de corectitudinea jocului, protecţia jucătorului, şi de conduita responsabilă a operatorului. Funcţia pe care o îndeplineşte eCOGRA îi protejează pe cei care se alătură lumii de jocuri gambling, acolo unde este legal.

Plăţi sigure, stocare sigură a informaţiei, jocuri aleatorii, reclamă onestă, şi comportament responsabil a cazinourilor online şi a operatorilor de camere de poker sunt principalele griji ale oricărui jucător, acestea fiind, aşadar, şi principalele griji ale eCOGRA (”eCommerce and Online Gaming Regulation and Assurance”).Scopul nostru este acela de a împărţi toate aceste cerinţe ale jucătorilor la site-uri de calitate, care poartă sigla ”Safe and Fair”. Asiguraţi-vă că o veţi căuta de fiecare dată când jucaţi.

Dacă nu este acolo, site-ul se poate să nu fie sigur. Directorii independenţi sunt responsabili doar cu determinarea creatorilor de software-uri admise de membrii eCOGRA.În nefericitul caz în care s-ar ivi o problemă la unul din site-urile care au emblema eCOGRA, a fost creat un serviciu de primă clasă, gratis, care va ajuta la soluţionarea acestei dispute. În plus, vă oferim un apărător al jocurilor cinstite, disponibil pe site-ul eCOGRA.

Acest apărător este disponibil pentru a vă reprezenta ca şi jucător, este creat pentru a fi vocea dumneavoastră şi pentru a asigura răspunsuri la întrebările şi grijile voastre, într-un mod profesional.

eCOGRA defineşte standardele pentru industria jocurilor de noroc online, furnizând un set internaţional de reguli, numit eGAP (Generally Accepted Practices) pentru numărul în permanentă creştere al clienţilor.

Disputarea regulilor şi a plângerilor

arbitrare-si-licentiere-ecogra-disputarea

eCOGRA contribuie la rezolvarea rapidă şi eficientă a disputelor. Jucătorii care ar dori să apeleze la servicul de arbitrare trebuie să ia în considerare următoarele reguli:

  • Jucătorul trebuie să aştepte cel puţin 2 săptămâni şi să încerce orice pentru a rezolva problema, şi să negocieze o soluţie cu firma înainte să apeleze la eCOGRA
  • Dacă jucătorul are mai mult de un cont deschis, sau a participat în altă acţiunea neligitimă, cererea lui pentru asistenţă va fi respinsă;
  • În timp ce eCOGRA lucrează la caz, jucătorul nu ar trebui să contacteze un alt serviciu de arbitrare, nici să posteze pe forumuri ceva referitor la plângerea sa;
  • Nu este nevoie să se trimită copii sau corespondenţe între jucător şi cazinou, sau camera de poker, pentru că eCOGRA le va cere doar dacă va fi necesar;
  • O explicare clară şi precisă a situaţiei este esenţială pentru rezolvarea problemei; plângerile care vor include un limbaj jignitor sau abuziv, vor fi ignorate;
  • eCOGRA va contacta jucătorul în termen de 2 zile de la primirea plângerii, şi va încerca să îl ţină la curent cu ce se întâmplă o dată pe săptămână;
  • eCOGRA funcţionează doar ca mediator nu are autoritatea pentru a întări un anumit venit, şi nu poate condamna la nimic cazinoul sau camera de poker respectivă. Dacă operatorul de jocuri de noroc a încălcat legile eGAP, şi nu este doritor să găsească o soluţie potrivită la problemă, este posibil ca eCOGRA să îi retragă licenţa;
  • e posibil ca eCOGRA să nu poată rezolva un conflict asociat cu legislaţia, în juridica unui jucător.

Plângerile pot fi trimise prin e-mail, care este valabil pe website-ul eCOGRA!

Membri

arbitrare-si-licentiere-ecogra-membrii

Membrii eCOGRA sunt de acord să adere la regulile impuse de eGAP, fiind audiaţi şi testaţi după o structură obișnuită. Regulile eGAP pot fi descărcate de pe websit-ul eCOGRA.

Acordarea siglei ”Safe and Fair” acţionează după următoarele reguli:

  • eCOGRA trimite toate informaţiile GAP operatorului, şi alte trei părţi relevante, ca software-ul şi serviciul de funizori;
  • eCOGRA face recenzia GAP şi face un raport referitor la conformităţile eGAP;
  • e posibil ca eCOGRA să ceară informaţii suplimentare de la companie şi celelalte trei părţi;
  • Acordarea siglei se bazează pe complacerea cu regulile eGAP şi alte informaţii relevante;
  • eCOGRA şi operatorul online de jocuri de noroc căruia i-a fost acordată sigla intră într-un Parteneriat de Licenţiere;
  • Furnizorul, la fel ca şi celelalte trei părţi relevante sunt de acord cu testările regulamentare făcute de eGAP pentru a-şi păstra sigla.

Printre numeroşii membri eCOGRA, camerele de poker renovate internaţional precum Crazy Poker, Interwetten Poker, PokerRoom.com sau Royal Vegas Poker şi cazinouri preacum River Belle Casino, 888.com, All Slots Casino sau 7 Sultans Casino pot fi găsiţi.

OnlinePoker.Ro a fost în stare să negocieze cele mai bune bonusuri de intrare din lume cu toţi membii eCOGRA. De exemplu, la River Belle Casino, vei beneficia de un mare bonus de intrare, şi vei primi 100% din prima d-voastră depunere de până la 100 de dolari! Vizitează website-ul River Belle Casino sau descarcă software-ul River Belle Casino pentru a-ţi putea cere bonusul.

Contact

  • Adresa: eCOGRA Limited, 2nd Floor Berkeley Square House, London, W1J 6BD, UK
  • Telefon: +44 (0)20 7887 1480
  • Fax: +44 (0)20 7887 1481
  • E-Mail:info@ecogra.org